dilluns, 17 d’agost del 2015

LA FESTA MAJOR JA HA ARRIBAT!

Hola a tots i a totes. Avui us vinc a informar que la festa major ja ha arribat a la Bisbal d'Empordà. Com sempre, jo he participat en bastantes atraccions i en algun que altre acte per passar l'estona i divertir-me. Una tradició que solc fer sempre que hi ha festa major, és anar als tirs, una atracció on et donen una escopeta i unes bales, falses òbviament (5€ = 15 bales, 10€ = 35 bales) i tens que disparar a unes boles per fer-les caure del pilar on estan situades i segons on caiguin, pots guanyar 5 o 10 punts. A mesura que va passant la festa, pots anar acumulat punts per a reclamar-los per altres coses com:
Ninots, joguines, camisetes, clauers...
També pots assistir a torneigs i esdeveniments com un que es va fer a les quatre de la tarda on es tractava de venir amb la teva esterilla i estirar-te per fer una becaina, cosa que va ser un total fracàs ja que no hi va assistir ningú. També es feia un torneig del mundialment conegut joc de l'UNO, on jo mateix m'hi vaig inscriure. Aquest torneig tenia 2 categories. Infantil 11 anys o menys, adults més de 11 anys. Com alguns deveu saber, actualment ara tinc 12 anys o sigui que vaig entrar al dels grans ben just. Allà vaig conèixer als altres 9 participants de la categoria adulta i abans de començar la partida ja erem amics. Les regles eren les següents:
Tots els concursants de la categoria adulta i infantil feien 3 partides com a mínim. Els finalistes en feien una de més per a decidir el campió. Quan s'acabava la partida, per saber qui havia quedat 2n, 3r i 4t es feia un recomte de punts. Qui en tenia menys guanyava.
El guanyador, com que s'havia quedat sense cartes, era 0 punts. Després, els altres jugadors havien de contar els seus punts:

0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, tenien el valor del número que era.
canvi de sentit, 20 punts
passa torn, 20 punts
agafant 2, 20 punts
comodí de color, 50 punts
comodí de color agafant 4, 50 punts

Al  final de les 3 partides van fer recompte de punts:

1ra una nena amb només 9 punts
2on un home amb només 19 punts
3er jo amb 48 punts
4rt un altre home amb 70 punts

Després vam fer una partida entre els quatre finalistes molt empatada però, el campió de la categoria Adulta del torneig d'UNO va ser... Jo, Oriol Ribés Vilagran!!!
Doncs si, vaig guanyar el gran torneig d'UNO! Em vaig sentir súper satisfet amb mi mateix però el millor de tot és que els altres van saber acceptar la derrota i ens vam fer molt amics entre tots. Això si, he d'admetre que vaig tenir bastanta sort! Bé, fins aquí l'entrada d'avui, fins a la pròxima!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada