diumenge, 30 d’agost del 2015

GEOMETRY DASH: LA 2.0 JA ÉS AQUÍ!!!

Després de 10 mesos d'espera, després de moltes reviews de les sneek peaks que ha anat publicant RobTop, ja la tenim aquí, la 2.0. Aquesta actualització ha estat la més gran de tot GD, osigui que s'hi han afeixit moltes coses noves. Primer de tot, els 2 nous nivells, Geometrical Dominator i DEADLOCKED, el nou nivell demon. Si els toqueu, podeu anar a youtube i veure com són amb les tres monedes. Els 2 gameplays són d'en guitarherostyles. Jo Geometrical dominator ja l'he completat amb les tres monedes però Deadlocked estic per el 81%. Ja quasi el tinc! Bé, també s'han afeixit més de 70 blocs nous, portals de teletransportació, més icones, naus, boles, UFOs, darts (waves), el nou vehicle el robot i alguns dissenys, un nou ring verd, que seria un híbrid entre el ring blau i el groc, objectes que es mouen amb un comandament i centenars de coses més! Alguns dels objectius que es poden aconseguir és amb "coin users", que serien les monedes que posen els usuaris als seus nivells. Però no a qualsevol nivell, sinó només el nivells featured (populars), i que estiguin ben amagades! Jo ara estic creant el meu primer nivell de la 2.0. Es dirà KillStealer i quan el tingui acabat us avisaré al igual que quan em passi deadlocked. A la pròxima entrada de geometry dash us donaré per segon cop les meves estadístiques i us diré com aconseguir 13 objectius molt fàcilment. Fins aviat! Per cert, quan va sortir la 1.9, podíem aconseguir una moneda gratis anant a coming soon, mirar la informació que deia dragons be here, i passar molt ràpid els nivells fins passar-te 3 vegades el coming soon, quan hi arribavem, ens donava una moneda gratis si la tocabem. Ara, a la 2.0, si ja ho vas fer a la versió antiga no et dona pas una moneda, però t'hi diu, darkness is coming, que vol dir, la foscor estar en camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada