dilluns, 21 de setembre del 2015

LA PRIMERA SETMANA D'INSTITUT

Fa exactament una setmana, varen començar les classes i jo aquest any començo ESO. Una cosa que no he dit encara, és que el passat 11 de setembre hem vaig trencar el cúbit del braç esquerre amb un petit accident, o sigui que encara no he pogut fer educació física. A l'institut hi ha coses molt interessants com ludoteca, biblioteca amb ordinadors, un pati amb cistelles i porteries... A la meva classe, la C, som 26 i hi ha quasi tots els meus companys de Corçà i alguns altres coneguts. Ara m'assec al cantó d'una noia molt simpàtica que es diu Maria del mar. Durant aquesta primera setmana, la quantitat de deures ha sigut més elevada del que jo hem pensava, ja que ens van posar deures de matemàtiques, català, castellà i fins i tot de francès. Deixant a part el tema dels deures, tornem al dels companys. Quan és hora del pati, majoritàriament el passo parlant amb els meus amics: en Miquel, en Pau, l'Isaac i en Miquel.
Cap d'aquests anava a l'escola de Corçà o sigui que tenim ganes de parlar i explorar l'institut.Bé, fins aquí l'entrada d'avui, fins a la pròxima! I, si, estic escrivint amb un sol braç. INS la bisbal 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada