dimarts, 28 de juliol del 2015

ORIOL VS ADRIÀ 6-0, 6-2

Bé, com ja heu llegit al títol, ahir vaig jugar contra un nen que es diu Adrià que viu a Mollet del Vallès i vaig guanyar amb un aplastant 6-0, 6-2. El partit era el primer d'un torneig de tennis que van organitzar els de la Bisbal. Entre jo i ell, mentre feiem el partit, ens vam anar fent amics. Una cosa que cal destacar és la seva actitud, ja que durant tot el partit no es va desanimar ni desmoralitzar i va seguir sempre amb el màxim de forces, cosa que alguns jugadors professionals els hi costa molt. Al anar perdent en un partit de tennis, pots arribar a enfadar-te tant com per llençar o fins i tot trencar la raqueta (cosa que jo crec innecessària) però ell no es va enfadar, cosa digna d'admirar en un jugador de tennis. Potser jo era més bo, però cadascú té una cosa a destacar i pot semblar que no, però he après molt d'aquell noi. Adrià, si llegeixes això, et desitjo molta sort en tots els torneigs que participis!   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada