divendres, 17 de juny del 2016

COMENÇA L'ESTIU!

Ja fa un temps que no penjo cap entrada al blog, i ara que comença l'estiu, és hora que em posi les piles i començi a reprendre el blog. Primer de tot, a partir d'avui penjaré exclusivament entrades de la meva vida i geometry dash quedarà apart en un blog que us deixaré a la barra de la dreta, on hi podeu trobar altres links. Dit això, passem al tema principal de l'entrada.
Comença l'estiu. L'estiu és una època de l'any on moltíssima gent aprofita per fer el que els hi agrada: anar d'excursió, anar a la platja, quedar amb els amics...
Però, jo aquest any aniré a un lloc molt recomenat en el lloc on visc. LA COT. Alguns dels meus amics hi han anat i diuen que ha sigut una molt bona experiència. jo sincerament no hi he anat mai i espero disfrutar al màxim. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada